Thursday, August 11, 2016

Tere neljapäeva kõigile...


Esiteks. Ei. Mu blog ei ole hulluks läinud (ega viirusi täis). Mõtlesin, et teen blogi privaatseks, et terve maailm (jah, kõik tahavad seda lugeda) mu kirjutisi ei näeks... parimad said lausa 8 kutset seda siin lugema. Tegelikult on nii, et ma lihtsalt tahan NIII väga, et inimesed siia satuks. Not.

No olgu. Panen public tagasi ja loodan, et nüüd saavad kõik 10 kutset vähemalt!! Ma ei tea mis juhtus. See EI olnud mul plaanis!! :D :(

See nädal on tore ja pigem rahulik olnud. Hetkel istun tööl ja peaksin asjalik olema. Täna saan arvatavasti ports ülesandeid juurde. Jei :) Põneeev!

Mul on siin ka mentor provaiditud, kellega oli mul eile esimene kokkusaamine. Lihtsalt niisama jutt, et kuidas mulle elu meeldib, mis ei meeldi. Samuti hindasime minu keelelist taset, kultruurseid-sotsiaalseid jms skille, et mingi aja pärast vaadata, kas areng on toimunud... Taandareng on ka areng ju.

Põhimõtteliselt võin ma oma mentrorile helistada/kirjutada kunaiganes tahan. Kavatsen ühel varahommikul purjus peaga helistada et "Ann-Kathrin, ma ei tea kus ma oleeeen, I wanna go homeee". Okei. Tegelt ma ei tee nii ju. Või siiski..

Aga tema üks küsimus mulle oli, et kui/ kas ma tahan Brüsseli ka hiljem jääda. Kui jaa, siis nad aitavad mul töö leida, võib-olla saan siin organisatsioonis jätkata jne.. bljät. Ei tea. Hetkel on kõik nii uus, et ei osanud selle peale midagi vastata. Ja kas ma ka tahan?! No idea...

Meil hakkab kohe oma tiimiga meeting. Ehk iga esmaspäev on lühi/üldkoosolek kõigiga ja iga neljapäev oma tiimi ehk siis Communication unit'iga (mina pluss kaks kolleegi). Seda ei ole, et ma niisama perset laiaks istun. Kaks korda nädalas annan ülevaate, et mis tehtud ja mida teha vaja.. nalja siin pole :)

aaa ja homsest olen Pariisis. Nädal aega. Lähen teen seal natuke tarka nägu. Sellest kirjutan hiljem. Nüüd vaja asjalik nägu pähe teha ja inglise keelt purssima hakata.


Olge musid!
Räägib varsti
-Vilku-

No comments:

Post a Comment